ספורט לייף - טיפים

קבלו 10 טיפים שיעזרו לכם להתחיל:

1.Easy Start – התחל בשניים-שלושה אימונים שבועיים ולא יותר מזה.

2. קבע תוכנית יעדים ריאלית - אי השגת היעדים גורמת לאכזבה וחוסר התמדה.

3. אם אפשר, הרשם למועדון הכושר ביחד עם חבר/בן זוג.

4. עבוד על פי תוכנית מגוונת - גוון את פעילותך בחדר הכושר. לדוגמא, אימון בחדר כושר בשילוב שיעורים קבוצתיים (ספינינג, עיצוב, אירובי וכדו').

5. רשום ביומן מועדים קבועים לפעילות במועדון הכושר, יום ושעה.

6. בחר במועדון כושר שיהיה נגיש וזמין עבורך, בקרבת מקום מגוריך או בקרבת מקום עבודתך.

7. שנה מעת לעת את תוכנית האימונים שנבנתה עבורך והתנסה בפעילויות קבוצתיות נוספות במועדון.

8. תגמל את עצמך אחת לתקופה עם השגת היעדים שקבעת.

9. היה מעורב בפעילות החברים במועדון או צור קשרים חברתיים עם מנויים אחרים.

10. זכור תמיד שפעילות גופנית תורמת לבריאות ומשפרת את איכות החיים שלך.

11. חשוב מאד! פעילות ספורט היא בריאה וטובה, מומלץ לשלב פעילות ספורטיבית עם תזונה נכונה ולכן מומלץ להתייעץ עם דיאטן ספורט לשילוב האימון עם תזונה נכונה

קישור 1 | קישור 2 | קישור 3             בנייה וקידום אתרים-AdarNet